Att spexa, eller inte spexa

Jag stod och pratade med Stefan Möller i skolan förra veckan. Vi diskuterade spexet och om jag skulle fortsätta fram till jul eller inte.

"Jag skulle tycka att det var skönt att bara sitta och titta på en julavslutning också, har inte gjort det sen åttan.."
"Ja, eller så kommer du bara känna dig som en skadad hockey-spelare."
"Hur menar du?"
"Du sitter bredvid isen och kollar på en viktig match som du inte kan vara med att spela och vinna."

Så nu vet jag inte hur jag ska göra längre.

Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg.

Jag gör designer, smycken och hjälper till med teknisk hjälp :)

Jag har även en webradio. adressen är bofsan.mine.nu:8000

Postat av: Anonym







Få GRATIS presentkort på JC, Gina tricot och H&M

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=652





2008-08-24 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback