Danmark

Jag tänker inte berätta om hela resan till Danmark, för det kommer inte vara någon som är intresserad av att läsa om den. Vill ni veta, så vet ni vart jag finns!

Men den här veckan har fått mig att inse att jag trots allt håller med om ordspråket "Borta bra, men hemma bäst!". För usch vad det var skönt att komma iväg en vecka, till mitt andra hem och bara slappa och vara ledig. Men samtidigt, usch vad jag har längtat hem till allt det underbara jag faktiskt har här hemma!

Grattis mamma och Danne till giftermålet. Jag är så lycklig över att vi är en familj på riktigt nu.



Jag ser gravid ut, och blåsten river i våra klänningar och i vårat hår.
Men jag älskar er, något enormt, allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback