Här kommer lyckan

Mitt förra läsår var ett av de bästa i hela mitt liv. Och jag har kommit fram till att i grunden så berodde det helt på mig själv och vad jag gjorde av mig själv, mitt liv och chanser som dök upp.

Därför har jag bestämt mig för att se till att det här blir ännu bättre. Det kommer bli ett tufft år i skolan, även om jag bara kommer läsa roliga ämnen, eftersom jag måste planera bal, student, högskola och jobb samtidigt som jag kommer pressa mig själv till toppbetyg. Men utöver det ska allt vara bäst.

Igår var det något/någon som väckte mig och jag känner att jag är tvungen att fortsätta kämpa för min egen skull och inte gräva ner mig i jobbiga situationer. Allt är upp till mig, även om mina vänner och familj alltid är där och pushar mig.

Det är dags att ta nya tag med plugg, träning, jobb och skratt - och det börjar från och med idag.

Och alla killar som är svin kan hålla sig borta och låta mig vara ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback