Högerkrok och riktigt blod

För två år sedan var Hanna en utav de värsta personerna jag visste, trots att jag inte kände henne överhuvudtaget. Vi hatade verkligen varandra. Förra året lärde jag känna henne och hon visade sig vara en helt underbar människa som nu har kommit att bli en av mina bästa vänner. Ungefär samma grej hände med Madde och Jala. Fantastic Four. Det är konstigt hur en person kan ändras så i ens ögon. Man har så mycket förutfattade meningar.

Men det är mycket värre när en person man tror är bra, och litar på till 100%, visar sig vara ett riktigt svin. När en av ens bästa vänner förändras över bara några dagar och blir till ett kallt, själviskt as utan medkänsla. Även om man då är arg och ledsen, så saknar man ändå den personen som fanns innan förvandlingen.

Och det är jobbigt att sakna någon som man vill hata.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fantastic four<3

2008-08-24 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback