mother nature does it all for us

jag har glömt allt jag tänkte skriva här
så hejdå

uppdatering
här inne på spsp är det inga många som visar respekt för varandra
det sitter just nu några ekonomielever här och gör en inlämningsuppgift på våra datorer
det kanske var fullt inne hos dem, vi brukar låna av varandra
men jag undrar hur de reagerar på folk som åker runt på stolar
välter hyllor med fina skulpturer på
skriker och spelar hög musik på sina mobiler
det kan vara roligt, det kan vara mysigt om man är en del av det
jag är det ibland, så jag tänker inte kasta första stenen
men hur gamla är vi?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar inte det där, inte ett enda dugg. Hoppas du får en toppen resa! Ha roligt nu.

2008-12-04 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback