Clean out the reds in my eyes

När jag skulle boka flygbiljetter till Paris hade priset stigit. 2252kr skulle det kosta mig att åka till Paris i fyra dagar.
Fyra dagar av festande, boende med två assköna killar i en lägenhet. Fyra dagar i mitt drömresemål.

Sen kom jag på att mitt drömresemål inte bara är en plats utan också en upplevelse.
När jag åker till Paris vill jag se Eiffeltornet, vandra runt i Louvren och besöka Triumfbågen. Jag vill springa runt och shoppa snygga kläder och gå in i mysiga butiker.

Med andra ord, jag skulle endast befinna mig i min drömstad, men inte utnyttja den som jag helst vill och tänkt mig.
Och jag skulle betala 2252kr.

Därför beslutade jag att spara mina pengar till en annan gång, när jag kan åka till Paris och se allt jag vill se och göra allt jag vill göra. Jag bangade.


För övrigt tycker jag om att sitta uppe och prata hela nätterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback