Fantastic Four

Jag härmar Hanna och lägger upp en av våra bästa konversationer någonsin.
Du är en underbar vän, längtar efter att gå med dig i skolan med en kaffemugg i handen och skratta åt hur dumma vi är!
Och den här konversationen symboliserar även Madde och Jala. Fantastic Four. Jag älskar er!


Anna ' plugggg säger:

nej precis, nu har du ju verkligen kastat bollen till honom

Anna ' plugggg säger:

om han inte kastar tillbaka den tycker jag att du ska slita den ur hans händer och kasta den åt fanders

Anna ' plugggg säger:

du är värd bättre än att stå och vänta på passningar

Hanna'Ewaldius säger:

haha Anna, jag blir imponerad, vilka sportliknelser

Hanna'Ewaldius säger:

nej, men precis nu är det upp till honom

Anna ' plugggg säger:

lite oväntat från mig kanske

Hanna'Ewaldius säger:

nejdå

Anna ' plugggg säger:

hanna, du måste sluta vara back, och bli mer.. forward!

Anna ' plugggg säger:

för spelet framåt istället för att försvara dig

Anna ' plugggg säger:

HAHA, vad stolt jag blir över mig själv

Hanna'Ewaldius säger:

hahaha

Hanna'Ewaldius säger:

du är bäst anna

Hanna'Ewaldius säger:

precis, jag ska sluta vara så defensiv.

Hanna'Ewaldius säger:

här kommer jag - offensiva HANNA

Anna ' plugggg säger:

YESSSS!

Anna ' plugggg säger:

OCH HON GÖR DET IGEN! MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi älskar dig anna panna

2008-07-28 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback