I want to go to beautiful

Sådärja. Nu har jag bara bråkat med pappa två gånger på två dagar. Rekord?

Jag bara älskar värmen även om svettet rinner på magen när man sitter vid poolen och läser ELLE med solgalsögon och bikini. Det är helt underbart att vara ute på kvällarna när det är såhär varmt. Hoppas på lite mys och kubbspel med vänner i en park ikväll. På lördag blir det en heldag i Stockholm med Josefin. Det kommer bli mysigt. Rosa läder och nätstrumpbyxor, festsmink och pumps.

Undra om jag ska våga ställa ultimatum mot en av de personerna som står mig närmast. Någon som alltid har funnits där, ända sen jag föddes. Vågar jag riskera att säga något som kan såra, och som kan göra att jag förlorar en viktig byggsten i mitt liv? Hur mycket ska man göra för sin egen skull, och hur mycket ska man göra för andras skull?

Kommentarer
Postat av: Philip

"Rosa läder och nätstrumpbyxor, festsmink och pumps" ehm Fjortis? haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback