Jag skrattar faran rätt i ansiktet

Jag har fått möjlighet att åka till Paris, och endast betala flygstol.
Och vet ni vad? Jag tvekar, eftersom jag inte vågar flyga själv,
och är rädd för att jag inte ska kunna kommunicera med fransmännen på flygplatsen osv.

Jag är en idiot. Klart som fan att jag ska åka.
Det är Paris vi snackar om, mitt drömresemål.

Så, i slutet av vecka 29 kommer jag se till att jag tar modet till mig och flyger till Paris.
Är det någon som vill följa med, så säg bara till.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: becca

usch, jag förstår dig, jag har världens flygfobi så jag hade aldrig gjort det ensam ;D men samtidigt, det är ju världens grej ändå..

Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-07-07 @ 12:49:34
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback