Skyldig

Om det plötsligt skulle bli spöregn i några veckor, blame it on me. Förlåt.

Jag hatar verkligen spindlar. Jag har fobi för spindlar, min största fobi. De tycks tro att de äger världen när de springer fram över golv och längs väggar med sina åtta äckliga långa ben. Jag kan inte ens se en bild på en spindel och nu när jag skriver om de så känner jag hur det kryper på hela kroppen. Spindlar är det värsta jag vet. Trots detta har djurvännen i mig börjat tycka illa om att döda insekter - och spindlar - och därför har jag börjat låta små spindlar få leva och försökt jaga ut de ur mitt rum istället för att mosa dem med en bit papper eller liknande.

Men när två åttbenta monster med en storlek på 10cm i diameter jagar varandra över mitt golv, då kan jag inte vara djurvän längre. Det var det äckligaste jag någonsin sett och jag hade dammsugaren i händerna. Jag kunde inte stå emot.

Rest in peace, ImseVimse och ImseVimse II.

Kommentarer
Postat av: heckne

haha, det är ju bara att ta tag i ena benet så kommer dom ingenstans ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback