"Det finns så mycket man inte behöver göra"

Jag har så sjukt underbara vänner!

Anna ' säger:

hahaha, jag kommer vara en koldolme som knappt kan röra sig på scenen!

Hanna'Ewaldius säger:

haha, en snygg koldome med härlig pipa


Imorgon är det skolavslutning, jag ska vara där 7.30 för att repa med kören. Det känns otroligt motvilligt, men jag går dit iallafall. Varför? Jag måste inte. Ingen tvingar mig och jag tycker inte att det är speciellt roligt heller, och vi kommer se töntiga ut. Sjukt töntiga. Så igen, varför går jag dit 7.30? Det skrämmer mig att jag förmodligen någonstans tycker att det är roligt, för i grund och botten gör man ju allt för sin egen skull.

Dessutom har jag en jättefin avslutningsklänning.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är underbar

2008-06-11 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback