Badkruka

En liten pojke i för stora skor säger; "jag ska nog lyckas"

Igår blev inte som jag tänkt mig kanske, men ändå väldigt trevligt. Det kändes verkligen att det var sommar, precis som idag. Har spenderat flera timmar i solen och till och med tagit ett dopp i poolen, trots att jag inte tycker om att bada. Kanske har vinden vänt, eller så var det helt enkelt bara för varmt för att låta bli. 

Åh, vad det gör mig lycklig. Jag skulle kunna hoppa runt i bikini hela dagen, och strunta i mina feta lår och min klutt på magen, bara för att visa alla hur mycket jag älskar värmen och sommaren. Fast jag ska nog ändå köpa det där träningskortet, och träna på Friskis&Svettis i sommar. Då kan jag hoppa runt utan att behöva strunta i något.

Imorse upptäckte jag att torkad spya inte luktar så farligt mycket, men att om man blöter det (för att skura rent) så luktar det desto mer. Det var inte mina spyor. Och det läckte ju bara lite, eller hur?

För övrigt så är ilska bättre än sorg, tänk på det, när någon är dum.
Och jag är positiv fetma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback