Min sak är din

Jag började för en timme sedan, och det första Noomi sa var att om vi inte hade något prov kvar att göra i matten så fick vi jobba ikapp i något annat ämne. Fint, jättesnällt, bara synd att jag inte har något att jobba ikapp med.
Samhällskunskapen, som är nästa lektion, kommer bestå av en uppgift som förmodligen inte kommer att betygsättas då kursen i stort sett är avslutat. Sen är det lunch.
På Franskan efter lunch ska vi gå igenom olika franska recept så vi kan laga god mat tillsammans på fredag, en dag som jag för övrigt ser fram emot. Kommer bli supermys men ändå trist att säga "hejdå" till alla i franskagruppen! Helt underbara människor
Sen har vi kör, där vi inte gör något viktigt, mer än står och försöker skaffa oss en attityd som passar till låten. Sexig?

När jag tänkte på det här när jag hörde min alarmsignal imorse, tänkte jag somna om och strunta i att gå hit. Men sen slog det mig att vi skulle ha spex-övning kl.15 för att förbereda oss så bra som möjligt för uppvisningen till studenten. Med andra ord; "Jag gör det här för er, studenter!"

Dessutom skulle jag haft det otroligt tråkigt där hemma, även om det är väldigt skönt ute på landet bland kor, ormar och getingar. Jag kanske hade kunnat tillbringa dagen i en solstol min nya bikini, eftersom ingen ändå kan se mig? Men nej, jag är här. För er skull.

För att förtydliga att jag mår bra trots det deprimerande inlägget jag skrev här om dagen tänker jag avsluta med att citera min och Hannas vän från franskan, Fredrik, som alltid får oss att skratta.
"Egentligen borde jag hata livet, men det gör jag inte!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback