Mina pengar ska flytta

Du är det finaste jag vet
när allt annat här är falskt och fel
Josefin

Jag ska byta bank. Henke, nu är det officiellt!
Så fort kvinnan på Handelsbanken fick höra att jag var under 18 pratade hon med mig som om jag var en efterbliven bebis. "Ja, men du måste ha med dig mamma eller pappa. Ta med dig mamma eller pappa. Din mamma eller pappa"
MEN JA DIN JÄVLA IDIOT, JAG FATTAR
Och jag fyller 18 om sex veckor minus en dag. Så det så.

Jag vill ha trevligare bankmänniskor. Sånna med kostymbyxor och skjorta, som slänger pennorna på disken och säger att jag kan få en broschyr. Sånna som ser viktiga ut, fast de bara är 20 år och egentligen ganska knasiga och omogna.
Henke, jag byter till Swedbank!

Kommentarer
Postat av: josefin.

du är bääst!

2008-11-14 @ 08:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback