Buddha

 Det här har faktiskt varit en grym dag och jag har fått ett antal uppenbarelser;

  • Vuxna lärare som beter sig som ungdomar kan vara roliga, men det finns gränser för hur de får bete sig
  • När det (äntligen) går upp för en vilket svin en person är, så saknar man den inte lika mycket
  • Det är grymt jobbigt att vara nekrofil om man är en heterosexuell tjej (detta är endast en teori)
  • Vänner är det som får en att må bäst, i alla lägen. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ER
  • Jag har inte gett upp min dröm om att jobba med musik

Och när jag var ute och övningskörde med mamma fick jag verkligen snits på det där med dragläge.
Jag: "Vilken sjukt skön känsla det är nu när jag hittat dragläget!"
Mamma: "Ja, det är ungefär som när man hittar G-punkten!"
Jag: "Ja, precis! .... eller vad sa du?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback