Don't stop me now

Studenten känns så sjukt nära. Läskigt nära. Underbart nära. Det här året kommer gå svindlande fort. Nästa vecka är det lov, sen är det inte långt kvar till 5 december, då jag åker till London med Alexander. Kommer bli en sjukt underbar helg. Strax efter det är det dags för jullov, och då fyller jag även 18, akta er vad mitt liv ska bli roligare sen. Jag har dock hört rykten om att krogen i Eskilstuna inte är så mycket att ropa hej för, men därför är det ju helt underbart att jag har mina vänner utanför Eskilstuna då. Tji fick ni.

I januari sticker jag till kanarieöarna, jag vet att jag tjatar om det men fyfan vad härligt det ska bli. Därefter är det vårtermin och jag kommer ligga i som fan med mitt projektarbete samtidigt som terminen är fylld av lovdagar. Mitt i allt det där ska även bal och student planeras vilket kommer vara hur roligt som helst.

En annan sak som är 99% safe är studentkryssningen som vi ska boka med klassen. En båt, studenter från hela Sverige, massor av alkohol och 24 timmar fest. Det kommer bli grymt. Så jävla grymt.

Sen är det liksom studenten helt plötsligt, och jag ska springa ut där i en vit klänning och mössan på huvudet. Jag kan nog inte riktigt förstå det. Men jag tackar inte nej. Jag är taggad. Ni också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback