Skrik på mig

Nu börjas det igen. Har precis skrivit ner massor om aboriginernas religion, och imorgon ska jag träffa Hanna och läsa igenom en artikel på engelska som vi kommer gå igenom på Internationella Relationer med Samuel. Sen upptäckte jag idag att det inte är så långt kvar till 25 september (nästa fredag) då jag ska ha läst ut Barbara Voors bok, Syster min, och skrivit om henne och boken och tio stycken läsloggar. Med andra ord; nu är plugget på gång igen.

Jag hoppas på många härliga avbrott med fester och liknande i höst, så jag orkar ta mig igenom skolan lika bra, om inte bättre, än förra året. Hoppas också att utlandsresan blir av i vinter och att jobbet inte kommer ta över all min fritid.

Scream at me, make it the best I've ever heard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback