Still breathing

När jag satt på bussen hem från stan lyssnade jag på Bullet for my valentine - Tears don't fall. Jag har lyssnat på den sen nian och jag tror aldrig att jag kommer tröttna på den! I vilket fall som helst, så upptäckte jag att det kändes konstigt och nästan obehagligt efter en stund. Då upptäckte jag att jag inte hade andats på över 30 sek. Sånt händer mig ofta. Vad beror det på? Tycker jag så mycket om viss musik att jag faktiskt håller andan när jag hör den? Skumt.

Nu måste jag få i mig lite lunch, men först ska Alejandro Fuentes få tala lite åt mig.

My coffee is cold, cause I've waited so long
the thoughts of your smile always makes me feel strong
I'm drawing a picture of you in my mind
and the thought of your smile is always making me miss you so much

When the stars shine upon me, and the night feels so lonely
Then I only picture your face, and remember the days, nights and how I spent them with you


Kommentarer
Postat av: Shanna

känner igen det där med att inte andas. helskumt ju =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback