jag trodde alltid att du skämtade

Imorgon bär det av mot Italien och Venedig, och på måndag åker vi till Cesena. Känner på mig att det här kommer bli en underbar vecka, även om jag har resfeber och det kommer bli långtråkigt på kvällarna. Nyss slog det mig även att det här förmodligen är sista gången jag får träffa italienarna. Finns inte så stor risk att jag kommer träffa dem mer om jag inte reser till norra Italien i framtiden. Känns helt ärligt lite halvtrist, jag tyckte mycket om många av dem.

Men, vaffanculo Sverige och trista tankar, nu åker vi mot varmare breddgrader för att hälsa på våra vänner i Italien. Och när jag kommer hem väntar ännu en bra vecka, födelsedagsfester och sedan studentkryssning. Och för att inte tala om själva studenten. Jag vill bara ställa mig på ett berg och skrika just nu!

Och idag hade du inte jobbarbyxor. Och jag vet vad du heter. Killen med jobbarbyxor är ett minne blott. Han har ett namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback