maybe I get a little selfish sometimes, why shouldn’t I?

Idag ska jag jobba igen och jag har verkligen noll tolerans kvar för kunderna just nu. Under helgen har det varit en kund som ville att jag skulle låta honom förfalska sin dotters signatur för att få hämta ut ett paket, en kund som suckade åt mig för att HON inte hade registrerat in sin hyrfilm ordentligt. En annan kund frågade om jag var blind eftersom kön var så lång, fast jag hade ropat på Camilla flera gånger vilket han borde ha hört eftersom det låter i hela affären. Och jag måste sitta där med ett jävla leende på läpparna och säga; "Hon är på väg", fast jag vill skrika gubbjävel åt honom. Jävla idioter.

Nu har jag pluggat. Nu blir det nog en film och minitomater. Sen ska jag nog jobba. Bajs.
Stockholm imorgon <3

Kommentarer
Postat av: madde

anna kämpa på , tänk på Magaluf :) inte långt kvar nu! :) sen när du är i Magaluf kommer dina kunder att sakna att klaga över saker som du får höra eftersom du inte är där och kan ta emot alla klagomål ;) haha

2009-04-06 @ 17:41:56
Postat av: Anna

haha, Madde. Du är underbar <3

2009-04-06 @ 22:55:53
Postat av: Anonym

du är lika underbbbbbbarrr :) saknar faktriskt dej nu på lovet. Man saknar våra roliga stunder i skolan, och nu är det bara påsklov, fatta sen när vi tar studenten! hur ska vi klara oss? :( pussilipuss,puss! :)

2009-04-09 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback