te amo, te amo, te amo

Jag vill tillbaka till Italien, till Cesena och till alla underbara italienare. Känns konstigt att jag förmodligen aldrig mer kommer träffa er.

Veckan har gått fort, fast ändå känns det som att jag har varit där hur länge som helst. Vi har hunnit med så mycket. Ruben drog veckans kommentar så sent som på flygresan hem, precis innan vi skulle lyfta.

Flygvärdinnan: Vad gör du?
Ruben: Jag ska på toa.
Flygvärdinnan: Men du kan ju inte gå på toa nu.
Ruben: Nej, jag vet. Det är ju upptaget. Men jag ska gå snart.

Veckans låt, Makano - Te amo var med på avslutningsfesten igår kväll, Bogdan var grym DJ! Idag sa Kamil att han tyckte det kändes konstigt att vi kunde stå och dansa med varandra igår, och vara så långt i från varandra idag. Jag håller med till hundra procent.



Venedig


Luka i skolan, ITIS Pascal


Anna was on Kamils hand


Smidare


Samuel - bästa läraren, SPSP3 - bästa klassen


Min och Linneas underbara värdfamilj!


En av tidernas härligaste fester


Jag vet, men vi tyckte faktiskt att det var kul...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

te amo te amo te aaamooooo! saknar det redan så mkt! Bästa veckan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback