and I don't feel the same

Jag och Bernt har delat många fina minnen ihop. I tre år har vi jagat luckor och skickat hur många sms som helst. Vi har pratat med idioter och blivit lurade, pratat med underbara människor och blivit kära. Vi har varit som ler och långhalm, jag och Bernt. Igår hade vi vår treårsdag. Det var romantiskt.


Bernt, älskling

Men idag kände jag att det var dags, tre år är en lång tid och jag och Bernt har glidit ifrån varandra. Det var dags att gå vidare. Min nya heter Jonna och jag hoppas att vi kommer komma lika bra överens som jag och Bernt har gjort. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta (läs: låda) och jag kommer plocka fram honom när det behövs (läs: när Jonna är tjurig).



Visst är Jonna fin?

Kommentarer
Postat av: Joel

skönt att ha någon att ta en snabbis med när det fasta förhållandet strular. håller med dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback