det måste komma nåt bra ur allt

Jag lyssnar inte speciellt mycket  på Lars Winnerbäck men jag måste erkänna att han är riktigt duktig. Jag gillar många av hans låtar, det är bara det att jag inte har tagit mig tid att lyssna på dem ordentligt. Håkan Hellström och Lasse Lindh hann liksom före.. Haha.

Men nu vill jag faktiskt hylla en av Lars Winnerbäcks låtar, Timglas, riktigt ordentligt: det kan vara en av de finaste låtarna jag vet. Och det är inte bara för att min namn är med i texten..


Anna, det är ett timglas som bara rinner - det finns inget att förstå
När himlen är blodröd och brinner är det natten som tränger sig på.
Och jag drömmer så konstigt igen. Anna, håll mig hårt, för jag skakar
av alla denna meningslöshet, jag förstår bara det som är vårt.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Winnerbäck äger ;) Han hann före till mitt hjärta iaf :P Och btw.. igen, fan vad fin du är <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback