hey girl, where's your drink?

Jag har haft två underbara dygn och jag vet att imorgon kommer bli lika perfekt. Helt underbart. Det har funnits folk i mitt hus ända sedan i tisdags kväll och efter en lång dag i solen igår blev det en otroligt härlig utgång, även om förfesten kanske egentligen var roligare. Herregud vad jag har skrattat. Vakumförpackad mozzarella i morotsformat?

Trots att jag var smått irriterad över att mitt hus var fullt av människor inatt, så var jag glad över det när jag vaknade imorse. Att mina tjejkompisar satt i varsin solstol och skrattade åt roliga händelser från igår är underskattat, det var hur mysigt som helst. Resten av dagen blev underbar och avslutades med några timmar på jobbet. Pengar.

Ja, idag är jag lycklig. Igen. Helt otroligt.


Emma, Josefin och jag


Jag och Mickis


Kommentarer
Postat av: björn

Du har riktigt snygga ben!

2009-08-14 @ 00:47:26
Postat av: Anna

Haha, tack "björn"? Även om jag inte håller med dig

2009-08-14 @ 00:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback