I know you want me, you know I want ya

Igår kväll upptäckte jag hur bra vi tjejer klarar oss utan killar. Vi hade en helt underbar kväll tillsammans hemma hos mig innan vi tog oss in mot Åbryggan för att uppleva ännu en magisk kväll, liknande den som var förra lördagen. På dansgolvet gav vi allt. Vi dansade verkligen oavbrutet i två timmar och vi hade sååå roligt. Otroligt härligt gäng, tack tjejer!


Jag och Rebecca bjöd på mat


"Välkomstdrink" vid poolen - superseriöst, haha!


Sen skulle jag försöka posa lika fint som Emelie, lyckat?


MaddePadde och jag


Ananasburk och majsburk


I know you want me, you know I want ya...

Kommentarer
Postat av: Josefin.

Hoppas på fler sånna här kvällar tjejer! Dock hoppas jag att vissa (ni vet vilka) är med då, för vi saknade er!

2009-08-02 @ 22:43:50
Postat av: michaela

det kunde inte blivit så mycket bättre!

2009-08-04 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback