no one else will have me

Något annat som jag vet om mig själv är att jag är väldigt bra på att röra till det. Jag får ofta höra att jag tänker för mycket, och jag vet själv att jag ofta hamnar i komplicerade situationer just för att jag själv skapar dem. Det är som att jag ser problemen innan de redan finns och gräver fram dem. Så onödigt. Sjukt onödigt.

Det borde inte finnas ett ord som heter förvirrad. Man borde veta vad man vill och då även veta att det känns rätt. Ellerhur? Men varför är det aldrig så? Ska jag verkligen bort i vinter, och i så fall vart?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det borde åtminstone finnas en motsatts till ordet förvirrad som tydligt blinkar när man tänker på rätt alternativ :)

Postat av: michaela

ta en dag i taget anna. ibland måste man ha svåra val, för att kunna bestämma sitt eget öde. vart man vill gå, och vart man vill komma. du har alltid två val, och du väljr vad du vill göra med ditt liv, ingen annan. det är bra att du har många alternativ och att det förvirrar dig, för alla har det inte så bra att dom kan bestämma själva. många människor "måste" så mycket, men du måste ingenting. du är stark och omtänksam, du kommer hamna rätt i livet. häng inte upp dig för mycket på småsaker, eller lite större saker, utan gör det som du vill göra just nu. vill du vara borta hela vintern, så dra! vem ska stoppa dig? om du stannar i eskilstuna är du fast i den här gråa stan och på ica, vill du det? tänk på dig själv någon gång, inte på hur folk runt omkring dig kommer må, du måste vara lite go ibland.

2009-08-27 @ 13:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback