bortsprungna katter ropar tillbaks

När jag kom hem från träningen sprang jag direkt upp och frågade mamma om jag fått något brev.
"Ja, du har fått något från laredoute eller något.."

När jag kollade ut i hallen förväntade jag mig en liten avi, eller något liknande, men nej - det låg ett helt paket från CDON på muren och jag sprang fram och pussade det.
"Vet du vad som ligger i det här mamma?"
"Nej, vadå?"
"En DVD. Håkan Hellström, Live på Peace&Love 2009."

Att se konserten igen var som att stå framför den där scenen igen. Fick gåshud i hela kroppen och tårarna var nära. Ibland glömde jag bort att jag satt i soffan hemma och började hoppa med fötterna och sjunga med i låtarna. Håkan Hellström kan verkligen konsten. Han bara kan den.

Imorgon blir det förmodligen en liten tripp till IKEA med Någon. Passar otroligt bra eftersom jag skulle vilja ha lite saker till mitt rum, så jag trivs lite bättre. Godnatt!



"Och hur många gånger jag än har hört att jag inte kan sjunga, så har jag fortsatt.
Och nu står jag här fortfarande. Och ni står ju här. Så, så jävla fel kan det ju inte vara."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback