det här är platsen där allt tar slut

Tror att jag äntligen lyckats ställa tillbaka dygnsrytmen till något mer acceptabel än tidigare. Somnar faktiskt ganska skapligt och är inte alls trött när jag går upp 8.30. Väldigt skönt, och Michaela kommer bli glad om det håller i sig. Då kan hon och jag vara vakna tillsammans i fortsättningen. Haha. Tror att chansen är ganska liten för att jag ska lyckas gå upp om jag inte har något att göra så tidigt på morgonen, men det återstår att se.

Jobb snart i alla fall. Hela dagen. Jag hör hur pengarna rasslar ner i min plånbok. Väl behövda måste jag säga, har stora förväntningar på våren och sommaren och sedan hoppas jag ju på en flytt till hösten. Det är dags för mig att lära mig spara ordentligt nu!


Jag la min lycka i dina händer, det var ingenting du bett mig om.
Det här är platsen där allt tar slut, så säg vad du ska säga.
Och gör det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback