do you like to see me broken?

Inatt drömde jag att jag var kvar på Magaluf tillsammans med alla i grupp 8, och vi satt allihopa på Beach Cluben som precis hade stängt igen och vi fick dricka upp all sprit som var kvar. Jag drack något jätteäckligt som smakade precis som blåbärssoppa. När jag kom på, i drömmen alltså, att jag skulle åka hem snart började jag gråta och blev jätteledsen för att jag skulle skiljas från alla. Shit, vad jag saknar er!

Nu har jag precis varit och solat, och jag älskar fortfarande snön. Helt underbart är det. Ska nog ta och städa av i mitt rum lite, antingen nu eller ikväll, för imorgon kväll kommer EmmaPemma hit och då vill jag ha det så fint som möjligt. Ska bli så härligt att träffa dig stumpan! Och vi kommer ha en tokbra helg, det vet jag!

Lussebullsbak med mamma ikväll, och här kommer lite bilder på hur det såg ut när jag väntade på bussen. Behöver jag säga att jag är lycklig?






Kommentarer
Postat av: Stina

haha du å dina drömmar!! :D

vill oxå tillbaka!! <3

2009-12-16 @ 18:38:32
Postat av: Moa

Jag har tänkt mycket på er idag! Jag saknar er massor!!

Och jag vill ha snö! Här är det bara kallt och blåsigt. Visst, det har snöat lite. Men det är knappt märkbart. Snart borde de komma, lite i alla fall.

Jag får åka till dig OCH all snö Anna <3

2009-12-16 @ 23:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback