för de som gick in i natten

Att umgås med Emmapemma har verkligen varit terapi för hjärtat. Och träning för magen! Jag överdriver inte när jag säger att jag har ont i magen efter hur mycket jag har skrattat sen i torsdags. 5 år gjorde inte ett piss, vi är lika bra vänner ändå, och det är jag glad över.

A: Det luktar lussebullar!
E: Tycker du? Jag tycker det luktar..
A: Aa, bensin. Jag vet.

Det är vi som:
- har namn man inte kan hitta på smeknamn till.
- har massor med bra killkompisar men aldrig lyckas skaffa pojkvän.
- har skilda föräldrar men klarar oss ändå.
- kan titta på en flygande konfetti och börja skratta samtidigt.
- börjar sjunga på "Viskar en bön" samtidigt från ingenstans.




   

   

   

Haha, jag skrattar fan när jag lägger upp bilderna!
Men här kommer den bästa!
(Emma fixade till den lite så jag skulle se snyggare ut på den, haha)




Kommentarer
Postat av: emmaplemmafågelskrämma

hahahaha. den här resan kommer alltid få mig att le. helt underbart!

2009-12-20 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback