I want to phone you but it's far too late

Jag hade en underbar födelsedag och julafton med världens bästa presenter verkligen. Fick i princip allt jag behöver för att flytta hemifrån så nu känns Sundsvall mycket närmre. Hoppas verkligen att jag kommer in på utbildningen så jag kan flytta dit och börja plugga. Har längtat efter det så himla länge, och ingenting ska få stoppa mig.

Sen vill jag bara säga HALLELUJA och klistra in detta;
emma säger:
jag fick deras nya skiva igår, nu har jag alla album, haha!
westlife alltså
haha
Anna Bäckman ' säger:
haha jag med
jag fick den i onsdags
hahaha

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Känner på mig att jag kommer få ett samtal från världens underbaraste Jonas också inatt med tanke på att han förmodligen kommer få i sig en del alkohol, så kan ju vara bra att hinna sova lite innan han ringer! Och imorgon tänkte jag ge mig in i mellandagsrean innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback