jul, jul, strålande jul

Lussebullsbaket med mamma var.. spännande. Ska inte nämna mer tror jag.

Nu har jag storstädat den nedre delen av min garderob och mina lådor i badrummet. Förvånas alltid över hur mycket skit jag sparat på när jag rensar ur mitt rum. Idag fick jag till exempel ihop tre påsar fulla med just plastpåsar. Varför har jag så många plastpåsar? Jo, för att jag varje gång jag handlat något tänker att jag kommer behöva påsar till saker i framtiden, så jag sparar dem. Men jag menar, 50 vita H&M-påsar i samma storlek är kanske lite overkill? Dessutom har jag inte använt plastpåsar som väskor sen jag slutade högstadiet. Så nu åkte dem ut. Fast inte alla...

Efter att ha gett min garderob en skönhetsbehandling ska jag ge mig själv en också. Dusch och skrubbning blir det. Och eftersom min hudkräm är slut (och jag är för fattig för att köpa ny) så måste jag smörja in mig med min sunlotion, vilket innebär att jag förhoppningsvis kommer vara brun och snygg imorgon. Hoppas det håller i sig till på fredag också, måste ju vara snygg inför Peter. Fast han är bög.

Sen ska jag fortsätta se avsnitten av "Jag vet vad du gjorde förra lördagen", för det kan vara något av det roligaste jag sett. Haha. Och tummen upp för webb-tv.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback