kisses and lies

Idag hände något totalt oväntat på jobbet, och för alla mina jobbarkompisar som läser så vill jag bara meddela att jag har ett plåster i pannan. Jag skulle hjälpa Malin att flytta undan korgarna från kassan, och när jag lyfte upp den mindre högen med korgar upp på den högre så välte den översta korgen ner och studsade på mitt huvud innan den ramlade ner på marken. Det gjorde inte så ont, men jag fick ett litet sår så jag fick ta på mig en keps för att dölja plåstret. Lagom sådär till nyår, snyggt med sår menar jag!

För övrigt läste jag om Jamie Meyer i tidningen på lunchen och påmindes om hur mycket vi älskade honom när vi gick på mellanstadiet. Minns du Carro? Sitter i alla fall och lyssnar på Good Girl och Psycho och fnittrar åt mig själv för att jag lyckades göra illa mig på en kundkorg. Inte illa alls.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Det finns på film, helt klart sevärt :)

Det är nästan så man undrar om du tror du är längre än vad du faktiskt är...

2009-12-30 @ 13:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback