love hurts

Jag har nog haft en av de sämsta veckorna i mitt liv hittills.

Lurad känner jag mig, något enormt. Fattar verkligen inte vad som hänt, men inser nu att jag kommit till den stunden där det bara är dags att börja acceptera och gå vidare. Men det är svårt.

Dessutom har jag och mina jobbarkompisar fått gå igenom något extremt jobbigt sen i onsdags kväll vilket också tär på psyket just nu. Det ligger en tung filt över hela Ica just nu, vilket gör att det är tungt att vara där. Ilska och osäkerhet.

Att Erik vann idol igår var dock väldigt bra. Men det lyfter inte upp mitt humör. Ikväll är det 30års-fest med rocktema, men inte ens det känns speciellt lockande längre. Vet inte ens vad jag ska ha på mig, vilket jag planerat i flera veckor, men helt glömt bort den här veckan. Har levt i en bubbla helt enkelt.

Some fools think of happiness,
blissfulness, togetherness.
Some fools fool themselves I guess.
They're not fooling me, I know it isn't true.
Love is just a lie, made to make you blue.
- Love hurts.

Kommentarer
Postat av: elin

okej.. jag var ju mamma ledig ett år när jag fick adam så nu går jag sista året i gymnasiet ska bli så skönt att äntligen få ta studenten.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback