michaela gästbloggar 2

HEJ!

En spännande fortsättning på min gästbloggning, sen sist. Förfest igen, bara vi, men fan vad bra det är. Vi pratar om allt, skrattar, sjunger och bara njuter av nuet. Vi är unga och bör ha KUL!

Idag så har jag varit och firat morfar som fyller 70 här i dagarna. Vi åt middag på Ming och drack flera öl. Så himla gott! jätte mysigt att umgås med släkten.'

Morfar droppade mig på vägen hem till dom hos¨Anna. Här fanns det alkohol och väldigt trevligt sällskap. Så det blev lite cider och shotar. Nu laddar vi inför KROGEN. Jag är väldigt taggad! Har inte varit ute på flera veckor.

Här kommer SJUKT snygga bilder från ikväll! ;)








YEAH





Nu ska vi dricka Bacardi Razz, så himla gott.

Puss / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback