nu när jag känt kärlek, vill jag bara ha mer

Tänkte börja med att säga att jag älskar snön och att pulsa omkring i den. Mina skor är för övrigt de bästa eftersom jag gått genom säkert 20cm snö utan att bli varken blöt eller kall om fötterna.

Sen vill jag säga HEJ EVELINA eftersom hon tydligen läser min blogg lite då och då, haha. Sen vill jag passa på att tacka mina övriga jobbarkompisar för en fnittrig säkerhetsutbildning idag på eftermiddagen.

Och så ska jag tillslut avsluta med att citera älskade och bästa Lasse Lindh.


Du kan inte först ge så mycket och sen plötsligt sluta.
Du har ingen aning om hur hårt din kärlek tog.

Du sa: "Jag vill drunkna i dina lockar för alltid",
och dina ord de föll som glitter över min gråa vardag.

Så jag sänkte min gard, som man gör när man känner sig älskad.
Men du ljuger om du säger att du tvekade innan du slog.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för skor du har som är så superbra? :)

Postat av: evelina

HEJ! om det är mig du menar :D hihi

2009-12-22 @ 23:39:02
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback