ska skrika ut ditt namn så alla vet

Idag har varit en bra shoppingdag.

Först hittade jag behövliga saker på Ikea, och även om jag struntade i att köpa de där jättefina sängkläderna så mår jag faktiskt ganska bra. Trodde jag skulle gå och tänka på dem hela dagen, men det har jag inte gjort.

Sen när jag hamnade framför min dator på kvällen och rent spontant klickade mig in på Nelly.com, upptäckte jag att de hade en helt sjuk rea. Hur mycket snygga skor som helst för bara 100kr! Kunde verkligen inte låta bli, fast jag är stolt över att jag tillslut kunde vara duktig att dfå ner antalet skor till tre, och förnuftig nog att inte köpa skor som liknar de jag redan har (okej, två stycken av dem var lite lika ett par jag redan har.. men vad fan - 100kr).

Och ja, jag går runt och fnittrar hela tiden.
Men jag kan inte hjälpa det.
Så mycket kan det ju inte störa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback