so kiss me, and smile for me

"Kärleken kommer, kärleken går.
Men vänner, de består."

Om det nu är så, så har jag nog inte så väldigt många vänner som jag tror.

Men det finns en person som alltid kommer le när han ser mig. Och som alltid kommer krama om mig med samma värme och fråga hur jag mår. En person som aldrig kommer rynka på näsan och fråga varför jag inte har hört av mig, eller varför han inte fått veta ditt eller datt. Någon som alltid kommer skydda mig, trösta mig och se till att jag mår bra. En människa som jag kan ringa om 80 år och säga "Tack för att du alltid funnits."

Den här personen heter Dennis Järvekvist,
och han är det vitaste fåret i hela världen.


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kommer också alltid stå vid din sida! Hur långt ifrån varanadra vi än är.

Anna, du är GULD värd!

<3

2009-12-07 @ 22:40:53
Postat av: Anna

Älsklings-Moa <3

2009-12-08 @ 00:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback