but I know what you are

Det känns läskigt att det som hände på St Eskil idag inte har tagits på allvar av så många i min egen ålder, och inte heller av mig själv. Folk har i princip skämtat om det mer eller mindre.

Vi har börjat läsa en bok i skolan som heter "Konsten att vara snäll". Och igår kollade jag på en film som heter "Seven pounds" som nog är en av de bästa jag sett. Hade fått höra från två håll att man skulle gråta ihjäl sig när man såg den, men jag kunde verkligen inte förstå varför i början av filmen. Men sen på slutet när allt föll på plats.. det var hopplöst att ens försöka gråta tyst!

I alla fall, kopplingen mellan boken och filmen är en sak som Will Smith säger i filmen.
"Because you are a good man, even when you don't know that people are watching."


Bäst Bäst Bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback