idag ska bli dagen då du kysser mig

Alla hade sagt till mig att Lasse Lindh var sämst i Melodifestivalen. Att han verkligen misslyckades med sitt framträdande. Men jag bestämde mig ändå för att springa ner och kolla på reprisen idag eftersom jag missade det igår när jag jobbade. Jag kom på det lite sent så hoppade in mitt i hans låt.

Det första som hände var att jag skrek. Det kom liksom av sig självt. Hans musik bara strömmade in i mig och fyllde mina blodådror och jag var tvungen att skrika för att inte bli tokig av det. Det andra som hände var att huden knottrades från tårna upp till öronen. När han sedan slog sig ned på knä och sjöng; "Kom som du är, kom vackra, kom" tänkte jag tillbaka på konserten som jag var på i somras och fylldes av lycka och skickade sms till min bästis.

Alla kanske inte uppskattar Lasses musik, och tycker att han är bra. Men om man tycker om honom, och tycker om hans musik, så kan man inte påstå att hans framträdande igår var dåligt. Det var helt enormt, ju.

Och Lasse, Du är också sjukt snygg!

Kommentarer
Postat av: Emilo

Jag såg det på Internet och jag skulle vilja påstå att han kom, han såg och han segrade. Det är bara att inse att han liksom är för bra för melodifestivalen... precis som förra året=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback