jag har alltid varit din, vem du än är

Ser en internetfri vecka framför mig, tack vare min italienska utbytesstudent Alessandro. Hoppas han är lika skön i verkligheten som på msn, och som sagt - hellre dryg och självsäker än blyg och tyst!

Jag blir mer och mer sugen på att skriva en historia om alla mina kunder på ICA. Jag sitter och hittar på massor redan nu, och har redan en bild av alla. Känns som att jag känner dem, som om de är mina vänner.

Och igår när jag satt i kassan så upptäckte jag att jag hade skurit mig på fingret och grimaserade lite för att det gjorde ont. Samtidigt kom det in en gubbe med lite halvlångt grått hår och frågade om han kunde få växla sin femhundralapp. Han lade märke till mitt sår på fingret och när jag gav honom hundralapparna så tog han tag lite extra om min hand. Min första tanke var att han var ett peddo, men sen kände jag att jag inte hade ont i fingret längre.

Vad tror ni? Helade han mig eller finns det en naturlig förklaring? Det är så sjukt tråkigt att man måste hitta naturliga förklaringar till allt. Varför kan det inte bara vara så att det finns övernaturliga krafter? Fyfan vad tråkiga vi människor är som måste ha vetenskapligt bevis på allt. Empiri kan dra åt pipsvängen.

Kommentarer
Postat av: Shanna

det slutade göra ont för att du blev överraskad över att han tog tag i din hand.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback