om du har pengar i fickan eller ett ess i din hand

Efter att ha varit magsjuk och knappt ätit något överhuvudtaget under helgen så har jag om möjligt ännu svårare att förstå mig på anorektiker än vad jag hade innan. Min mage är så arg på mig just nu, för att jag inte äter, men när jag väl äter så blir den lika arg. Och eftersom jag knappt äter så har jag ingen energi vilket har gjort att jag legat ner hela helgen med världens huvudvärk och gråtit för att jag tyckt så synd om mig. Det är ju sjukt att folk kan utsätta sig för att må så här med flit.

Men efter att ha missat Afasi&Filthy's besök i Eskilstuna i fredags har jag laddat ner lite musik med dem och förundras över hur många av låtarna jag faktiskt redan "kan". Undrar om det beror på mina vänner i Uppsala som jag delade camp med på Peace&Love i somras, med tanke på att det spelades en del hiphop där. Hur som helst sitter jag just nu på stolen och gungar i takt med både Afasi&Filthy och Looptroop. Man kan ju undra vad som hänt med mig den här helgen.

Dags att piggna till. Idag ska jag äta mer frukost än igår, för idag ska jag bli frisk hade jag tänkt. Jag får lägga benen på ryggen.


Kommentarer
Postat av: hanna

KRYA PÅ DIG ANNIE!

2009-02-23 @ 13:28:54
Postat av: Anonym

Men du vill äta, det är därför du inte förstår det. Om man känner tillfredställelse av att inte äta finns ett välbefinnande istället. Dessutom är det få anorektiker som faktiskt känner av och tolkar hunger. Men intressant att höra dina funderingar kring ämnet.

2009-02-24 @ 19:01:20
Postat av: Malte

Hejsan,



gör lite reklam för mitt projekt som har relase idag. apaper.se ekiltunas nya nöjes webbmagazine.



Tänkte kolla om du kunde tänka dig att blogga om det och länka dit.



Skulle vara schysst!



vänligen,



Malte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback