can't stop the rain from falling down

- can't stop the world from turning round
can't stop my heart from loving you


Tänk om något snille någon gång lyckas med att få regnet att sluta falla, och jorden att sluta snurra (det ska för övrigt gå har jag hört?). Då kommer hela den låtens betydelse vara förstörd. Hah. Man ska inte lita på något!

Jag kan inte låta bli att tjata om hur nära det känns till studenten nu. Hannas blogginlägg fick mig att längta ännu mer (även om jag inte dansar såå fult?!). Lyckokänslan finns liksom redan där i kroppen, som om jag redan vet hur det kommer kännas när jag väl är där. Längtar enormt mycket efter att få springa runt i sommarkläder också förövrigt! Var kom snön ifrån?

Ikväll ska vi dränka vår.. lycka?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha. du dansar inte fult!

2009-01-31 @ 17:17:17
Postat av: Anna

Haha, nej fan. Du skulle ha sett mig igår ;)

2009-02-01 @ 13:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback