jag sa jag kände mig så jävla ond

Ibland finns det stunder då livet bara känns kanon. Sådär jättesuperbra och man kan inte förstå att man bara några dagar innan tyckt att livet varit pest och pina. Bara efter en dag i skolan fick jag årets första sammanbrott, och började gråta för att mamma bad mig hjälpa henne med maten. Frågan är ju hur jag ska klara av den här terminens stress.

Jag tror att min lycka dök upp igår när jag var på jobbet och läste min lönespec. Idag har jag fått en skaplig summa insatt på mitt konto, och min löneförhöjning i och med att jag blev 18 har gjort så att jag inte ens har ångest över den kommande helgen som bara består av jobb. Pengarna är väl behövda till mitt sparkonto nu eftersom mina sommarplaner kommer bli dyra, men åh så roliga.

Så ja, just nu känns mitt liv helt kanon och det ska jag, och som rektor Karin en gång sa, "suga på".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback