not even dr phil can save you now

Det är så synd om min syster för att det är så varmt i Thailand, och för att hon inte vet vad hon ska köpa eftersom det finns så mycket och allt är så billigt. Ja, jag har verkligen medlidande med dig Malin?! Tur för henne att hon har lovat att köpa med lite kläder och skor hem till mig, plus några överraskningar! Jag saknar faktiskt min syster.

När man har förändrats mycket och gått igenom olika rum i sitt liv, så har man en helt annan syn på saker. Det är svårt för mig att acceptera och förstå vissa saker med tanke på att jag vet hur det är att vara en annan person än den jag är nu.

Jag har massor att se fram emot i år, det driver mig.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vad ar det har? jag har val inte klagat? Ville bara vara snall o fraga om du ville ha nagot=) Men jag saknar dig med lillstrumpa, men vi ses snart!

2009-01-30 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback