pokerface

Jag vill bara åka tillbaka till Playa del Inglés.
Helt seriöst så kan jag säga att det var en
av de bästa veckorna någonsin i mitt liv.
Jag kan nästan lova att de jag tillbringade
veckan med håller med mig. Eller?

Vet egentligen inte hur jag sammanfattar
den bäst. Finns många alternativ.
- Det är en världslig sak!
- Det spelar ingen roll
- Smack!
- Bajs
- Mmmmm!
- Penis och Anus
Jag längtar iallafall tillbaka som fan, och
jag ska se till att jag får träffa alla igen!









TA MIG TILLBAKA!

Kommentarer
Postat av: Selanders

haha nej det är inge skämt!

Men det är bara sjukt kul när killen trodde att han skulle dö. hahaha!

Postat av: Rebecca

Jag kan nästan också säga att det var en av dom bästa veckorna i mitt liv verkligen! vill träffa alla igen och vill tillbaka dit NU typ!

2009-01-22 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback