and I'm gonna get stronger now

Jag lyckades bli av med mina gladiatorsandaler när jag var på festival. Eftersom jag var så dum så jag lämnade dem utanför tältet så får jag skylla mig själv, men problemet är att jag verkligen vill ha ett par. Och vart man än går så är det ju slut. Och om det mot förmodan finns så är min storlek slut eftersom alla i hela jävla världen har 37-38 i skostorlek.

Så nu tänkte jag, att eftersom jag har runt 30 läsare om dagen så borde ju i alla fall någon veta var det fortfarande finns kvar snygga gladiatorsandaler i min storlek? Tipsa mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min gladiatorskor är världens skönaste och köpta på Skopunkten, tro det eller ej. Har du kollat där eller är du ute efter märkesskor? För om du nöjer dig med ett par snygga och sköna så är skopunkten the place :) Finns i svart och brunt! PUSS

Postat av: Anna

Jag har faktiskt kollat där, men det är ju slut där också. När köpte du dina?

2009-07-21 @ 12:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback