don't you blame it on love

Jag har en vän. Inte bara en såklart. Men en vän som är väldigt speciell. Han har oerhört bra betyg och är oerhört framgångsrik inom kampsporten judo. Han är även den personen som jag aldrig någonsin lyckas vara smartare än. Vad jag än säger så vet han redan om det eller så kan han på något sätt knäcka min idé och kasta iväg alla bitar åt olika håll för att den helt enkelt inte håller. Varje gång det händer skrattar jag och nyper honom lite i magen (om jag når). Han är förutom detta en väldigt snäll och omtänksam människa som är oerhört omtyckt av många. Och förutom att han är smart, vältränad och snäll så är han snygg. En tio-poängare tjejer?

Men bakom denna perfekta fasad, denna underbara människa som verkar vara idealet, så döljer sig något helt annat. En person som fått för sig att han ska doppa snoppen på platser man egentligen borde lämna orörda. Och nej, jag pratar inte om något snuskigt, utan bara helt enkelt Måns Tillman som har hittat meningen med sitt liv.

"Jag ska bada naken i fontäner i alla huvudstäder i Europa!"
Här har ni honom, Mr Fundiver!

1.
http://www.youtube.com/watch?v=0xSaADU9jOc&feature=channel
2. http://www.youtube.com/watch?v=wGGmGXG0MbE&feature=channel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback