...

Det här inlägget är inte ens värt en rubrik.

Det enda jag har att säga är att jag är så trött på människor. Världen är så berikad på riktiga svin och folk utan respekt. Folk som inte tänker sig för innan de handlar och folk som inte vet om när de ska backa och inte. Det är verkligen helt sjukt att det finns personer som går över gränser som är totalt förbjudna enligt oskrivna regler och att de själva låter det ske. För så jävla enkelt kan det inte ha varit, ni lär ju ha jobbat lite för det?

Jag har inte ens ord för hur lågt ni har sjunkit, eller för hur förbannad jag är. Och jag hoppas att ni båda två mår riktigt jävla dåligt just nu. Önskar jag kunde slå till er. Vissa saker gör man bara inte, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback