för människor gör dig illa om de kan

Marian Keyes, min favoritförfattare, skriver alltid i sina böcker om hjärtekrossade tjejer som mår illa och spyr. Jag har alltid tyckt att hon har överdrivit det där med att spy. Det är väl inget som kommer psykiskt? Men jo, Marian, du har så rätt. Jag mår så illa att jag skulle kunna spy flera gånger om dagen. Men jag ska vara stark den här gången, som jag har sagt. Och den här gången ska jag klara det. Jag ska inte spy, och jag ska inte ringa. Absolut inte.

Övningsköra med pappa ska jag däremot göra, vilket förmodligen blir roligt. Saknar pappsi lite.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Blir ledsen av att höra att du inte mår bra, men blir glad av att du försöker må bättre! Be strong babe, know you can <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback